Wednesday, June 9, 2010

И Мёнбаг "Ажлаар амьсгалсан он жилүүд"

Энэ номыг 2-хон хоногт уншаад дуусгачихав. Маш их таалагдав.
Тууштай зүтгэл, зоримог шазруун зан, үнэнч шударга байдал хүнийг юунд хүргэдгийг харуулсан үлгэр жишээ ном хэмээн ойлгож байна. Уншаагүй нь уншаарай. Уншсан нь share-лээрэй. Би бас буян түгээж, буян хураах гээд л энд юм бичиж байна.

Санаа оноо, тааралдсан үгс:
- Би зөвхөн өглөөг л өөрийнхөө сурч мэдэх, ном унших зэрэгт зориулсан.
- Би боломжгүйг боломжтой болгож хардаг, 1%-ийн боломж байсан ч би түүнээс зууран зүтгэдэг. 100% бүтэхгүй ажил байсан ч хийгээд үзсэн хүнд туршлага үлддэг.
- Би үргэлж захирлын хэлснээс илүүг бүтээдэг байсан.
- Захирлын түвшинд сэтгэж, менежерийн түвшинд гүйж харайн ажилла.
- Хоёр талд хоёуланд нь ашигтай тохиолдолд л гар барьдаг

No comments: